چند نکته درباره آرایش صورت
نوشته شده توسط : hedd less

چند نکته درباره آرایش صورت


چند نکته درباره آرایش صورت
پودرها، کرم پودرها و فون ها براي اين ساخته شده اند که پوست شما را يکدست و يکنواخت سازند. هيچکس هميشه پوستي يکنواخت و يکدست نداشته و ندارد و اگر شما کسي هستيد که داراي پوستي خوب و يکنواخت و صاف هستيد پس به مطالب اين قسمت توجه نکنيد.

اما به کساني که پوست خوبي ندارند و مي خواهند آن را طوري آرايش کنند که طبيعي بنظر برسد به مطالب زير توجه کنند:

هنگام انتخاب نوع آرايش شما بايد رنگي انتخاب کنيد که نزديکترين رنگ به رنگ پوست شما باشد. اگر شما از اين قانون تبعيت نکنيد به نظر مي رسد که يک ماسک غير طبيعي بر صورت خود زده ايد. وسايل آرايشي صورت را بر روي دست و بازوي خود امتحان نکنيد بلکه آنها را بر روي پوست صورت يا گردن خود تست کنيد.

در اينجا چند نوع مختلف از وسايل آرايشي صورت را معرفي مي کنيم:

پوشش دهنده: پوشش دهنده ها زير کرم پودر زده مي شوند و براي مخفي کردن جوش و خال و لک هاي پوستي استفاده مي شوند. پوشش دهنده ها در تيوپ ها و بطري هايي به شکل مايع وجود دارند و براي پوست هاي خشک مناسب هستند. اين نوع مانند لايه نازکي بر روي پوست مي نشيند و يا به شکل فشرده و چسبنده که لايه ضخيم تري بر روي پوست ايجاد مي کنند و براي پوست هاي چرب تر مناسب هستند.

پوشش دهنده اي را انتخاب کنيد که کمي از پوست طبيعي شما روشن تر باشد. کرم پودري که شما بر روي آن خواهيد زد آنرا يکنواخت و هموار خواهد کرد.

کرم پودر: کرم پودر بر تمام سطح پوست صورت مي نشيند و پوست را يکنواخت و نرم و لطيف جلوه داده و به سه شکل عرضه مي شود: مايع ، کرم و کرم پودر. براي پوست هاي چرب از کرم هاي بدون چربي و براي پوست هاي خشک از کرم پودرهاي چرب و براي پوست هاي ترکيبي از کرم پودرهاي محلول در آب استفاده کنيد.

پودر: پودر را مي توانيد بر روي کرم پودر استفاده کنيد. چون به کرم پودر شما کمک مي کند که بر روي پوست شما بنشينيد. اما هدف اصلي از پودر زدن اين است که حالت بشاش و با طراوت صورت شما حفظ شود. برخلاف سليقه بعضي ها که پودر شل را ترجيح مي دهند، ما پودر فشرده را توصيه مي کنيم چون تميز تر بوده و ماندگاري آن بر روي صورت بيشتر است.

__________________


برای ثبت نام در صندلی داغ در بخش ویلاگ من ثبت نام کنید

:: موضوعات مرتبط: پزشکی , آرایش و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: